Hoe wij werken
1. Definities en Wie We Zijn
Wanneer u een Accommodatie boekt, biedt en is TravelAsk LTD. verantwoordelijk voor het Platform - maar niet voor de Reiservaring zelf (zie hieronder 1B). TravelAsk LTD is een bedrijf opgericht volgens de wetten van Hong Kong (TravelAsk Limited, reg.nr. 76185799, Bedrijfsadres: 302 Des Voeux Road Central, Sheung Wan, Hong Kong).
2. Hoe werkt onze service?
Wij maken het voor u eenvoudig om Boekingen van vele hotels, accommodatie-eigenaren en andere Service Providers te vergelijken.
Wanneer u een Boeking maakt op ons Platform, gaat u een contract aan met de Service Provider (tenzij anders vermeld).
De informatie op ons Platform is gebaseerd op wat Service Providers ons vertellen. We doen ons best om alles te allen tijde up-to-date te houden, maar realistisch gezien kan het enkele uren duren om bij te werken, bijv. tekstbeschrijvingen en lijsten van de faciliteiten die Accommodaties bieden.
3. Met wie werken we samen?
Alleen Service Providers waarmee we een contractuele relatie hebben, worden op ons Platform weergegeven. Ze kunnen ook Reiservaringen buiten ons Platform aanbieden.
Wij bezitten zelf geen Accommodaties - elke Service Provider is een apart bedrijf dat ermee heeft ingestemd om op een bepaalde manier met ons samen te werken.
Ons Platform vertelt u hoeveel Accommodaties u wereldwijd via ons kunt boeken - en onze zoekresultatenpagina vertelt u hoeveel er daarvan geschikt kunnen zijn voor u, op basis van wat u ons heeft verteld.
4. Hoe verdienen we geld?
Wij kopen of (her-)verkopen geen producten of diensten. Zodra uw verblijf is afgelopen, betaalt de Service Provider ons eenvoudig een commissie.
5. Prijzen
De tarieven die op ons Platform worden weergegeven, worden bepaald door de Service Providers. We kunnen beloningen of andere voordelen financieren uit onze eigen zak.
Wanneer u een boeking maakt, stemt u ermee in om de kosten van de Reiservaring zelf te betalen, evenals eventuele andere kosten en belastingen die van toepassing kunnen zijn (bijv. voor eventuele extra's). Belastingen en kosten kunnen variëren om verschillende redenen, zoals de locatie van de Service Provider, het type geselecteerde kamer en het aantal gasten. De prijsbeschrijving vertelt u of er belastingen en kosten zijn inbegrepen of uitgesloten. U kunt meer informatie over de prijs vinden terwijl u boekt.
Ons Platform biedt beschrijvingen van alle apparatuur en faciliteiten die Service Providers aanbieden (op basis van wat ze ons vertellen). Het vertelt u ook hoeveel extra ze kosten, indien van toepassing.
6. Betalingen
Er zijn drie manieren waarop u voor uw boeking kunt betalen:
De Service Provider brengt u kosten in rekening bij de Accommodatie.
De Service Provider brengt u vooraf kosten in rekening. Wij (of onze filiaal) zullen uw betalingsgegevens aannemen en deze doorsturen naar de Service Provider.
Als u een boeking annuleert of niet verschijnt, zal eventuele annulerings- of no-showkosten of terugbetaling afhankelijk zijn van het annulerings- of no-showbeleid van de Service Provider.
7. Sterclassificaties
Wij wijzen geen sterclassificaties toe. Afhankelijk van lokale voorschriften worden ze (a) toegekend door de Service Providers zelf of (b) door onafhankelijke derden (bijv. organisaties die hotels beoordelen). Hoe dan ook, sterclassificaties laten u zien hoe Accommodaties zich verhouden op het gebied van - onder andere - waarde, faciliteiten en beschikbare diensten. Wij leggen geen eigen normen op voor sterclassificaties en beoordelen deze sterclassificaties niet, maar als we merken dat een sterclassificatie onnauwkeurig is, zullen we de Service Provider vragen om te bewijzen dat ze deze verdienen - of deze aan te passen!
Hoe een sterclassificatie eruitziet: 1-5 gele sterren naast de naam van het pand.
8. Garanties
Wij ontvangen informatie van Service Providers, en we kunnen niet garanderen dat alles nauwkeurig is - maar bij het verstrekken van ons Platform nemen we redelijke zorg en handelen we met professionele nauwkeurigheid. Tenzij we hierin tekort zijn geschoten of nalatig zijn geweest, kunnen we niet verantwoordelijk worden gehouden voor eventuele fouten, onderbrekingen of ontbrekende informatie. Natuurlijk zullen we er alles aan doen om ze te corrigeren/verhelpen zodra we ons hiervan bewust worden.